Activitat de l’Any Potau-Campdesunyer amb alumnes de l'escola de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els alumnes de 5è i 6è de l’escola de Vimbodí i Poblet van dur a terme aquest passat dia 25 d’abril una sortida per tal de descobrir el pintor Joan Potau Martell.
La sortida va comptar amb una explicació de la vida i obra del pintor, una visita a la seva casa pairal i una visita guiada als paisatges que va pintar, tot plegat sota el guiatge del seu nét, Josep M. Potau, i coordinada per la mestra Montse Batiste.
Aquesta sortida dels alumnes de l’escola vimboninenca s’emmarca en els actes de l’any Potau-Campdesunyer que organitza l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
