Dissabte 7 de maig, nova activitat del projecte intergeneracional a Pira

Dissabte 7 de maig tindrà lloc la segona activitat del projecte intergeneracional “Aprenem de la Gent Gran de Pira”. L’activitat consistirà en un taller de plantada de flors al passeig del Torrentill de Pira. A continuació els participants realitzaran una petita excursió fins a la font d’Ollers.
Un dissabte de cada mes es realitzen activitats en què poden participar infants i joves, liderats per la gent gran de l’Associació de Jubilats de Pira. Es tracta d'un projecte que ha estat desenvolupat per les regidories de Joventut i de Benestar Social de l’Ajuntament de Pira, l’Associació de Jubilats i l’Oficina Jove de la Conca.
El mes de juny es clourà el projecte amb una visita cultural per Pira en què passejant els infants i joves de la mà de la gent gran coneixeran la història dels edificis més emblemàtics: el safareig i les cases pairals.
