Comencen els treballs per elaborar un protocol comarcal d'intervenció en situacions de risc de la infància i l'adolescència

Des de la Comissió d’atenció a la infància i l’adolescència de Montblanc es van crear microequips de professionals membres de la comissió per presentar el protocol municipal d’intervenció en xarxa davant situacions de risc i maltractament a la infància a tots els professionals de la comarca que treballen directament amb els infants i adolescents i també a tots els representants polítics, per tal de poder elaborar un protocol comarcal que ajudi a treballar conjuntament i especifiqui diferents circuits d’intervenció depenent de la gravetat de la situació.
El passat 28 d’abril es va fer la primera reunió de presentació del protocol municipal a l’àmbit sanitari. La següent reunió es farà el dia 4 de maig a les 18h de la tarda al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, adreçada als regidors de serveis socials i alcaldes de tots els municipis. Entre el mes de maig i el juny es realitzaran les reunions en l’àmbit de l’educació i dels cossos de seguretat de la comarca.
![]()
