El 10 de setembre es farà una trobada dels montblanquins residents fora vila

La comissió de participació ciutadana de les Festes de la Serra està preparant un acte en el marc de les Festes de la Serra d'aquest proper mes de setembre que tindrà els montblanquins que viuen fora de Montblanc com a protagonistes.
L’acte l’està preparant la comissió amb la complicitat de les dues entitats de montblanquins que hi ha a Tarragona i a Barcelona, si bé l’acte s’obre a tothom que hi vulgui participar i resideixi fora de Montblanc, encara que no formi part de cap d’aquestes entitats.
La jornada tindrà lloc el proper 10 de setembre, en plenes Festes de la Serra. Al migdia es farà una recepció a l’Ajuntament de Montblanc. Després, tots els participants faran una visita guiada a la muralla i una ofrena floral a la Mare de Déu de la Serra. La jornada s’acabarà amb un dinar de germanor conjunt amb espectacle final.
Els interessats a participar-hi poden enviar un correu a festesserra@montblanc o bé trucar al 619 300 569.
