La Residència de Gent Gran de la Conca de Barberà celebra el 30è aniversari

Montblanc

Parlaments de l'alcalde de Montblanc
Parlaments de l'alcalde de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Inici ben especial dels actes de celebració del 30è aniversari els que va viure aquest passat divendres dia 29 d’abril la Residència de Gent Gran de la Conca de Barberà, amb un acte que va comptar amb la presència de l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu Domingo; la regidora de turisme, Ariadna Ferrer; el president del Consell Comarcal, Josep Pijoan; el plebà de Montblanc, Mossèn Simó; Josep Gomis i la seva esposa, Lolita, i Josep Maria Bové, exdirector de la residència.


En aquest acte inaugural es va procedir a la presentació del cartell del 30è aniversari a càrrec dels seus autors, Albert Carreras i Montse Bosch. Posteriorment, es va fer l’homenatge a Josep Gomis com a fundador de la residència en la seva etapa com a president de la Diputació de Tarragona.
També es va inaugurar l’exposició de treballs elaborats pels residents en els tallers del centre i l’inauguració també de l’exposició 30 anys d’història de la residència en imatges.


L’acte inaugural es va cloure amb un vermut de celebració a la terrassa i presentació de la Coral de la residència, i també una sonora traca d’inici de les festes.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres