La Coral Espluguina en el Memorial Mossèn Anton Brú a Arbeca

L'Espluga de Francolí

Un moment del concert
Un moment del concert
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Coral de l’Espluga de Francolí va actuar el passat 30 d’abril, en els actes de la Primavera Cultural Memorial Mossèn Anton Brú que han tingut lloc a Arbeca.

 

Mossèn Brú va ser nomenat rector d’Arbeca l’11 de març de 1965, població on fou director de la Coral Harmonia i on va fundar la Coral infantil l’Encís. Molt lligat al moviment coral de les Terres de Lleida, va ser vicari episcopal i rector de Belianes. Després de molta feina feta des del Consell Parroquial, Mossèn Brú va morir el 20 de gener de 2015. A més de tot això, havia estat un dels mestres del director de la Coral Espluguina Xavier Morgades, com també ho van ser Lluís Virgili i Narcís Saladrigues. De fet, la Coral Espluguina va participar, gràcies al mestratge d’aquests directors, en les trobades de corals de les Terres de Lleida.

 


A les 9 del vespre, la Coral oferia un concert a la parròquia de Sant Jaume d’Arbeca dirigit per Xavier Morgades i amb el vestiment musical del piano d’Albert Pàmies, organista, pianista, membre de l’Orfeó Català, director de la Capella Polifònica de Catalunya, director del Cor Parroquial de l’Espluga i gran amic i col·laborador de la Coral Espluguina.
 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres