Martí Barberà rellevat com a president d’Unió per Tarragona per l’alcalde de la Pobla, Joan Maria Sardà

L’assemblea intercomarcal d’Unió de Tarragona ha elegit, per unanimitat, Joan Maria Sardà com a nou president de l’executiva intercomarcal. Sardà agafa el relleu de Martí Barberà.
En la seva intervenció, Sardà ha encoratjat els militants de la intercomarcal de Tarragona per “sumar pel bé d’Unió i pel bé del país”. “Tenim futur, tenim les persones i tenim compromís. Ara cal sumar per portar endavant el nostre projecte”, ha refermat.
El també alcalde de la Pobla de Mafumet ha agraït la confiança dels militants de la intercomarcal i ha destacat la gran tasca duta a terme per Martí Barberà, que continua formant part de l’executiva, perquè, com diu el nou president, “necessitem la seva experiència i continuarà fent una gran tasca pel territori”.
En l’informe de l’executiva sortint, Martí Barberà ha fet una anàlisi de la situació actual del partit i de les darreres eleccions municipals, les del Parlament i les de Corts Generals. Ha agraït profundament la implicació de tots els militants i ha animat a continuar treballant pel futur: “tenim un projecte que Catalunya necessita. Defensem un model de valors i de justícia social que cap altra partit té. I treballem al servei de les persones i en el seu compromís”.
En l’assemblea intercomarcal, també hi ha intervingut el secretari general del comitè de govern d’Unió, Ramon Espadaler, que ha encoratjat a “fer pinya al territori i a dissenyar el partit amb l’objectiu de ser-hi el 2019 amb una forta presència territorial. Cal arrelar-nos al territori, essent pragmàtics”. Per això, ha dit, tenim “dos referents inqüestionables: el nostre catalanisme i el nostre humanisme”.
