Barberà de la Conca viu la seva festa del Roser

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Amb l'arribada del mes de maig, Barberà de la Conca celebra la seva Festa de la Mare de Déu del Roser i ho fa amb una processó que ha començat al punt del migdia i acompanyament de la Banda de Música Verge del Roser.

Dintre dels actes no falta tampoc un Rosari cantat, bona música amb el concert del grup vocal "Les Sixters" i finalment, una animosa Nit Jove per tancar la jornada amb Roba Dj's.

Demà diumenge continuaran les activitats a la localitat amb el Mercat del Trasto i un bon tast de trepats.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres