A partir del 17 de maig, nova línia d'autobus Montblanc-Reus

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A partir del 17 de maig Montblanc tindrà una linia regular de transport en sentit Reus. Segons s'informa des del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, el  Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat ha autoritzat la posada en marxa d’aquest nou servei, que tindrà un caràcter diari, amb dues sortides en cada sentit.

 

Els serveis en sentit Reus sortiran a les 7.00 h i a les 14.55 h; i les de sentit Montblanc a les 6.15 h i a les 14.10 h. A més, Montblanc i Reus continuaran mantenint el servei diari que ja funciona en aquests moments i que surt de Montblanc a les 20.00 h.

 

Ampliació de la ruta Montblanc-Santa Coloma de Queralt

Per altra part, la Generalitat ha autoritzat també l’ampliació de la ruta entre Montblanc i Santa Coloma de Queralt, que passarà a tenir una expedició diària d’anada i tornada de dilluns a divendres.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres