L’Oficina Municipal de Turisme de la capital de la Conca de Barberà ha atès 603 consultes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Hi ha molta satisfacció entre els responsables turístics de Montblanc perquè, durant els passats dies, l’Oficina Municipal de Turisme de la capital de la Conca de Barberà ha atès 603 consultes, xifra que significa 1.876 persones.

El turista que ha visitat Montblanc durant aquests dies ha estat bàsicament català i ha representat el 80% de les consultes. Els espanyols han estat el 15%. El 5% restant eren estrangers.

Pel que fa al turista de l’Estat espanyol, el 30% eren de Madrid, el 18% del País Valencià, el 17% del País Basc i menys han estat els de Navarra i Castella i Lleó.

La xifra d’estrangers ha estat molt baixa durant la setmana santa. Les consultes tant de francesos com de la resta de països no ha arribat a la trentena.

En relació amb les visites guiades, divendres, dissabte i diumenge es van realitzar visites guiades que van tenir força afluència. Per una banda, es van realitzar les dues tipologies de visita a les 11 h del matí (visita general pel centre històric i la visita a la muralla amb degustació), en total, 144 persones van participar en aquestes visites.

Per altra banda, la visita al pas de ronda i muralles que s’ofereix cada dia a les 12 del migdia va rebre de dijous a diumenge 71 persones.

Ara tothom espera ja i es prepara per l’arribada de la Setmana Medieval de la Llegenda de Sant Jordi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres