L’atur ha donat una treva a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’atur ha donat una treva a la Conca de Barberà, no en va dels 1.628 aturats que hi havia registrats a finals del mes de febrer, s’ha passat als 1.605 de finals del mes de març. És a dir, un total de 23 persones menys, registrades al Servei Català d’Ocupació.

Per poblacions, les xifres de l’atur han baixat, comparant-les amb les de febrer, a Blancafort (-1), Conesa (-1), l’Espluga de Francolí (-31), Llorac (-1), Passanant i Belltall (-1), Rocafort de Queralt (-1), Santa Coloma de Queralt (-9), Solivella (-1), Vilaverd (-2) i Vimbodí i Poblet (-1). Les xifres han augmentat, en canvi, a Barberà de la Conca (+3), Forès (+1), Montblanc (+10), les Piles (+1), Pira (+2), Sarral (+7), Vallclara (+1), Vilanova de Prades (+1). Finalment, les xifres s’han mantingut a Pontils, Savallà del Comtat i Vallfogona de Riucorb.

Nota especialment negativa és l’augment en 31 persones de l’atur a l’Espluga de Francolí i el fet que Montblanc es va apropant als 600 aturats registrats. Santa Coloma ha registrat un lleuger descens.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres