La montblanquina Anna Bulló s’ha proclamat campiona del Campionat de Catalunya Infantil per equips Categoria Or

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La montblanquina Anna Bulló s’ha proclamat campiona, juntament amb les seves companyes d’equip del Club Tennis La Salut de Barcelona, del Campionat de Catalunya Infantil per equips Categoria Or, celebrat durant els mesos de febrer i març.
Les integrants de l’equip: Ester López, Anna Bulló, Alba Motas, Mar Burjats i, com a reserves, Carla Burjats, Yasmin Lara, Carlota Grau i Sílvia Guitart, han hagut de treballar molt per aconseguir aquest títol.
La primera ronda del torneig va ser molt dura i disputada, contra un CT Tarragona molt sòlid; van passar rondes fins que a semifinals es van trobar amb el CT Barcelona que l’any anterior les havia eliminat. Aquest any, però, tot i ser una eliminatòria molt disputada, el CT La Salut es va endur la victòria en el desempat en un partit de dobles d’infart, ja que es va haver de decidir en el tiebreak.
La final es va disputar contra el CT Laietà, guanyant per un contundent 4-0 en un dia que les jugadores femenines de La Salut es van mostrar molt motivades en cadascun dels partits.
El lliurament de la copa es farà a finals d’any a Barcelona.
Finalment, també es va proclamar campiona de la primera prova del Circuit Juvenil d’Hivern de la F. C. Tennis en categoria cadet i, a més, ha participat en tres torneigs del Circuit Nacional del Nike Junior Tour: a Madrid, València i Valldoreix.
Les integrants de l’equip: Ester López, Anna Bulló, Alba Motas, Mar Burjats i, com a reserves, Carla Burjats, Yasmin Lara, Carlota Grau i Sílvia Guitart, han hagut de treballar molt per aconseguir aquest títol.
La primera ronda del torneig va ser molt dura i disputada, contra un CT Tarragona molt sòlid; van passar rondes fins que a semifinals es van trobar amb el CT Barcelona que l’any anterior les havia eliminat. Aquest any, però, tot i ser una eliminatòria molt disputada, el CT La Salut es va endur la victòria en el desempat en un partit de dobles d’infart, ja que es va haver de decidir en el tiebreak.
La final es va disputar contra el CT Laietà, guanyant per un contundent 4-0 en un dia que les jugadores femenines de La Salut es van mostrar molt motivades en cadascun dels partits.
El lliurament de la copa es farà a finals d’any a Barcelona.
Finalment, també es va proclamar campiona de la primera prova del Circuit Juvenil d’Hivern de la F. C. Tennis en categoria cadet i, a més, ha participat en tres torneigs del Circuit Nacional del Nike Junior Tour: a Madrid, València i Valldoreix.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
