Comença a Nevar a la Conca de Barberà

S'ha vist neu a Belltall, Santa Coloma de Queralt i a la zona de Prades

La neu cualla en algún indret de la Conca de Barberà
La neu cualla en algún indret de la Conca de Barberà
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La baixada de temperatures d’avui divendres ha comportat que a la Conca de Barberà en ple mes d’abril es vegin flocs de neu a alguna localitat de la Conca de Barberà.
 
Segons informava LaConcaAlDia per twitter, durant el matí s’està veient neu, i inclús cualla en localitats com Belltall (Coll de Belltall), Santa Coloma de Queralt o a la zona de prades i no es descarta que ho estigui fent en alguna altra localitat de la comarca.
 
La imatge de Xavier Figuerola @Vallcorbi penjada a Twitter, demostra que en alguna zona de la Conca la neu cualla. La Generalitat de Catalunya demana precaució en la conducció a causa de la baixada de la temperatura.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres