Comença a Nevar a la Conca de Barberà
S'ha vist neu a Belltall, Santa Coloma de Queralt i a la zona de Prades

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La baixada de temperatures d’avui divendres ha comportat que a la Conca de Barberà en ple mes d’abril es vegin flocs de neu a alguna localitat de la Conca de Barberà.
Segons informava LaConcaAlDia per twitter, durant el matí s’està veient neu, i inclús cualla en localitats com Belltall (Coll de Belltall), Santa Coloma de Queralt o a la zona de prades i no es descarta que ho estigui fent en alguna altra localitat de la comarca.
La imatge de Xavier Figuerola @Vallcorbi penjada a Twitter, demostra que en alguna zona de la Conca la neu cualla. La Generalitat de Catalunya demana precaució en la conducció a causa de la baixada de la temperatura.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
