El Museu i Forn de Vidre de Vimbodí va rebre un total de 207 visitants

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn de Vidre de Vimbodí (www.museudelvidre.cat) va rebre un total de 207 visitants durant els dies centrals de la setmana santa (de Dijous Sant a diumenge), xifra que representa un augment del 41,55% respecte a les mateixes dates de l’any passat. D’aquesta manera, el museu vimbodinenc tanca el primer trimestre del 2013 amb un total de 1.144 visitants, gairebé un 5% més que el mateix període de l’any anterior.
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, gestor d’aquest equipament, atribueix aquest augment de visitants a dos factors principals. D’una banda, el cicle d’activitats que s’hi han programat amb motiu del quinzè aniversari, una dedicada al porró (al gener) i una altra dedicada al matrimoni (març). Així mateix, també ha estat determinant la promoció del Museu i Forn de Vidre de Vimbodí a través del programa magazine Divendres de TV3, que va dedicar la setmana del 4 de març a parlar dels atractius del municipi de Vimbodí i Poblet.
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, gestor d’aquest equipament, atribueix aquest augment de visitants a dos factors principals. D’una banda, el cicle d’activitats que s’hi han programat amb motiu del quinzè aniversari, una dedicada al porró (al gener) i una altra dedicada al matrimoni (març). Així mateix, també ha estat determinant la promoció del Museu i Forn de Vidre de Vimbodí a través del programa magazine Divendres de TV3, que va dedicar la setmana del 4 de març a parlar dels atractius del municipi de Vimbodí i Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
