Crida de Sant Jordi i la Princesa a penjar l’estelada durant la Setmana Medieval

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Sant Jordi i la Princesa de la XXVI Setmana Medieval, que tindrà lloc a Montblanc entre el 19 i el 28 d’abril, han fet una crida als montblanquins a penjar a casa seva l’estelada durant les festes més importants de la vila.

En un acte organitzat per Conca per la Independència (ANC) i amb la col·laboració de l’Associació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi, els dos joves van penjar dimecres al matí una estelada del balcó de la Casa Desclergue, un edifici històric situat a la plaça Major.

Durant la Setmana Medieval, la comarcal de l’ANC muntarà dos punts d’informació als ciutadans: un situat al portal de Bové i l’altre, davant l’oficina d’informació turística. Mercadé també va anunciar que, enguany, la convidada a la cloenda de la Setmana Medieval serà Carme Forcadell. La presidenta de l’ANC hi participarà el proper 28 d’abril.

Finalment, Conca per la Independència també se suma a la iniciativa d’altres municipis catalans d’encendre una estelada amb espelmes. En els propers dies i en algunes botigues de Montblanc es podran comprar espelmes a 1 euro: “N’hi haurà 2.000 de disponibles. Esperem que cada montblanquí n’apadrini i vingui a encendre’n una”. L’encesa és prevista a la plaça Major de la vila tot coincidint amb les fires, el proper 11 de maig.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres