Consell 25 anys

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El director general d’Administració Local, Jordi Souto, presidirà avui divendres a la tarda els actes institucionals commemoratius dels 25 anys del Consell Comarcal.

Els actes consistiran en una xerrada del montblanquí Josep Gomis, conseller de Governació de la Generalitat en el moment de crear-se els consells comarcals, i la inauguració d’una exposició retrospectiva de la feina feta pel Consell Comarcal en aquest període i dels serveis que presta actualment.

La mostra ha estat organitzada pel Servei de Cultura del Consell Comarcal i aquest estiu es preveu que itineri pels municipis de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres