Lluïment en la celebració del Dia de les Esquadres a Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El conseller d’Interior, Ramon Espadaler, va presidir aquest passat dissabte l’acte de celebració del Dia de les Esquadres a la Regió Policial Camp de Tarragona, que, a partir de les 12 del migdia, es va dur a terme al Casal Montblanquí. A l’acte també hi van ser presents l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, el delegat territorial del Govern a Tarragona, Joaquim Nin, el secretari general d’Interior, Josep Martínez, el director general de la Policia, Manel Prat, l’exconseller de Governació, Josep Gomis, el comissari en cap de la Prefectura de la Policia, Josep Lluís Trapero, el cap de la Comissaria Superior de Coordinació Territorial, comissari David Piqué; el comissari cap de la Comissaria Superior de Coordinació Central, Ferran López; el cap de la Regió Policial Camp de Tarragona, intendent Jaume Giné; la cap de la Policia Local de Montblanc, Custòdia Hernàndez; el sotscap de la Regió Policial Camp de Tarragona, l’intendent Antoni Milla; i la cap de l’ABP Alt Camp-Conca de Barberà, inspectora M. Antònia Bardina, entre altres autoritats.
En aquesta jornada festiva dels Mossos d’Esquadra del Camp de Tarragona es va aprofitar per homenatjar i reconèixer, amb l’entrega de diplomes, els components del cos i, per descomptat, tots aquells que durant el darrer any han destacat en la seva actuació de forma especial; no hi va faltar tampoc un record sentit a l’agent Ernest Magriñà, mort fa uns mesos durant un acte de servei. També es va reconèixer les policies locals també per accions destacades en coordinació amb el cos dels mossos.
Convé destacar també que, tal com comentàvem, hi havia present entre el públic el montblanquí Josep Gomis, que va ser, precisament, qui des del Departament va iniciar el desplegament del cos pel territori, que va intervenir i recordar aquella etapa davant el nodrit auditori. També hi va haver les intervencions del conseller Espadaler o del mateix alcalde de Montblanc, Josep Andreu.
Durant aquesta jornada de celebració del Dia de les Esquadres, no va faltar tampoc una vistosa exhibició de diverses unitats del cos a la plaça de Sant Francesc, i va cloure, finalment, aquest dia festiu de la policia del nostre país, amb un bon dinar en el marc de l’antiga església de Sant Francesc.
En aquesta jornada festiva dels Mossos d’Esquadra del Camp de Tarragona es va aprofitar per homenatjar i reconèixer, amb l’entrega de diplomes, els components del cos i, per descomptat, tots aquells que durant el darrer any han destacat en la seva actuació de forma especial; no hi va faltar tampoc un record sentit a l’agent Ernest Magriñà, mort fa uns mesos durant un acte de servei. També es va reconèixer les policies locals també per accions destacades en coordinació amb el cos dels mossos.
Convé destacar també que, tal com comentàvem, hi havia present entre el públic el montblanquí Josep Gomis, que va ser, precisament, qui des del Departament va iniciar el desplegament del cos pel territori, que va intervenir i recordar aquella etapa davant el nodrit auditori. També hi va haver les intervencions del conseller Espadaler o del mateix alcalde de Montblanc, Josep Andreu.
Durant aquesta jornada de celebració del Dia de les Esquadres, no va faltar tampoc una vistosa exhibició de diverses unitats del cos a la plaça de Sant Francesc, i va cloure, finalment, aquest dia festiu de la policia del nostre país, amb un bon dinar en el marc de l’antiga església de Sant Francesc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
