El Consell Comarcal signa el conveni per a la gestió dels residus procedents de la construcció

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dilluns, 6 de maig, va tenir lloc la signatura del conveni de col·laboració entre Gestors de la Conca de Barberà i el Consell Comarcal per a la gestió integral de les runes de la comarca.

Actualment la comarca disposa de dues instal·lacions per gestionar aquests residus: un dipòsit controlat a Pontils i una planta de transferència al Centre comarcal de tractament de residus de l’Espluga de Francolí.

Aquest conveni comporta donar una continuïtat al servei que es va iniciar l’1 d’octubre de 2011, el qual ha tingut una gestió satisfactòria i ha evitat els abocaments incontrolats d’aquests residus en el territori.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres