El grup de teatre Fila Zero torna a sorprendre amb Perruqueria de Senyores

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Coincidint amb les Festes de Sant Maties de Montblanc del passat cap de setmana, el grup de teatre Fila Zero va estrenar la seva nova producció, Perruqueria de senyores, al Teatre del Centre Parroquial de Montblanc.
L’estrena de nit.
Dissabte 11 de maig. 22 h de la nit. El Centre Parroquial s’anava omplint lentament per veure aquesta nova obra de Fila Zero i per presenciar el debut d’una nova fornada de joves actors procedents del planter de Fila Zero, el grup de teatre juvenil Entre bambolines.
El director de la companyia, Albert Cartanyà, era conscient que calia donar seguretat als joves des del primer moment de sortir a l’escenari. És per això que, en una pensada magistral, havia organitzat una posada en escena de l’obra molt potent i impactant.
D’aquesta manera es va aconseguir, ja des del primer minut, arrencar les rialles del públic assistent. Aquest poderós inici va donar molta confiança als actors –tant debutants com no– i va fer que l’obra aconseguís un ritme frenètic amb constants sortides de to que van fer gaudir d’allò més el nombrós públic assistent.
Amb la finalització de l’obra prop de la mitjanit, els actors apareixien a l’escenari a saludar i eren homenatjats amb una sorollosa aclamació que de seguida va traslladar-se al carrer quan a la sortida se sentien comentaris que definien l’obra de “molt divertida”, “quins artistes!” i fins algú que confessava “he plorat de riure!”.
L’estrena de dia.
Amb un molt bon regust de boca després de l’actuació del dia anterior, diumenge 12 de maig a les 18:30 h es tornava a aixecar el teló al Teatre del Centre Parroquial i, com va succeir la nit prèvia, en pocs segons van aparèixer les primeres rialles entre les butaques del nombrós públic assistent. El poderós inici de l’obra ajudava els actors que, de nou, van sorprendre graciosament diverses vegades a una audiència que, talment com havia passat en la nit anterior, no es van estalviar les rialles i fins aplaudiments en alguns moments del fenomenal guió de Rafael Anglada.
A la sortida no van faltar tampoc els comentaris afalagadors respecte a l’obra i els actors, com “de debò que eren debutants aquests joves?”, “osti! He rigut ‘rato’ llarg!” o “felicitats a Fila Zero!”.
Fila Zero continua...
I com que la companyia ha anat treballant en paral·lel, en els propers mesos també s’estrenarà una altra producció de “Fila Zero”; l’obra teatral “DEV – Divorciades, evangèliques i vegetarianes”. Un arriscat producte d’autor modern que, per primer cop a la Conca, no és la comèdia vodevil de sempre, sinó que és una tragicomèdia impactant que s’inspira en les sèries Sex and the City (‘Sexo en Nueva York’) i Friends. Però compte! DEV serà una obra inèdita no autoritzada a menors de 14 anys ni recomanada a majors de 65!
I és que, pel que sembla, a “Fila Zero” no paren. “—Digues-li, Abelard, que no paren!”.
L’estrena de nit.
Dissabte 11 de maig. 22 h de la nit. El Centre Parroquial s’anava omplint lentament per veure aquesta nova obra de Fila Zero i per presenciar el debut d’una nova fornada de joves actors procedents del planter de Fila Zero, el grup de teatre juvenil Entre bambolines.
El director de la companyia, Albert Cartanyà, era conscient que calia donar seguretat als joves des del primer moment de sortir a l’escenari. És per això que, en una pensada magistral, havia organitzat una posada en escena de l’obra molt potent i impactant.
D’aquesta manera es va aconseguir, ja des del primer minut, arrencar les rialles del públic assistent. Aquest poderós inici va donar molta confiança als actors –tant debutants com no– i va fer que l’obra aconseguís un ritme frenètic amb constants sortides de to que van fer gaudir d’allò més el nombrós públic assistent.
Amb la finalització de l’obra prop de la mitjanit, els actors apareixien a l’escenari a saludar i eren homenatjats amb una sorollosa aclamació que de seguida va traslladar-se al carrer quan a la sortida se sentien comentaris que definien l’obra de “molt divertida”, “quins artistes!” i fins algú que confessava “he plorat de riure!”.
L’estrena de dia.
Amb un molt bon regust de boca després de l’actuació del dia anterior, diumenge 12 de maig a les 18:30 h es tornava a aixecar el teló al Teatre del Centre Parroquial i, com va succeir la nit prèvia, en pocs segons van aparèixer les primeres rialles entre les butaques del nombrós públic assistent. El poderós inici de l’obra ajudava els actors que, de nou, van sorprendre graciosament diverses vegades a una audiència que, talment com havia passat en la nit anterior, no es van estalviar les rialles i fins aplaudiments en alguns moments del fenomenal guió de Rafael Anglada.
A la sortida no van faltar tampoc els comentaris afalagadors respecte a l’obra i els actors, com “de debò que eren debutants aquests joves?”, “osti! He rigut ‘rato’ llarg!” o “felicitats a Fila Zero!”.
Fila Zero continua...
I com que la companyia ha anat treballant en paral·lel, en els propers mesos també s’estrenarà una altra producció de “Fila Zero”; l’obra teatral “DEV – Divorciades, evangèliques i vegetarianes”. Un arriscat producte d’autor modern que, per primer cop a la Conca, no és la comèdia vodevil de sempre, sinó que és una tragicomèdia impactant que s’inspira en les sèries Sex and the City (‘Sexo en Nueva York’) i Friends. Però compte! DEV serà una obra inèdita no autoritzada a menors de 14 anys ni recomanada a majors de 65!
I és que, pel que sembla, a “Fila Zero” no paren. “—Digues-li, Abelard, que no paren!”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
