La Bandarra Street Orkestra guanya el II Concurso de Charangas de Escucha

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Bandarra Street Orkestra va guanyar el passat dissabte 11 de maig la segona edició del prestigiós Concurso de Charangas de Escucha (Terol, Aragó), agafant el relleu dels Artistas del Gremio, guanyadors de la primera edició i nous finalistes del conegut programa de televisió Tú sí que vales.
Enguany, segons els organitzadors, ha augmentat molt el nivell de la primera edició, ja que hi han participat grups provinents de la Comunitat Valenciana, de Castella La Manxa, de l’Aragó, de Catalunya i de Madrid, però l’energia que transmeten els bandarres, els seus arranjaments, i l’arriscada posada en escena en les eliminatòries del concurs, van impressionar el jurat (format per actors, músics i reconeguts professors de música d’una de les zones amb més tradició xaranguera d’Espanya) des de les 12 h del migdia fins les 2 h de la matinada, quan es va donar el veredicte final.
D’aquesta manera, la Bandarra, un col·lectiu de músics residents al Camp de Tarragona amb una història en comú que es remunta al 2006, es torna a reivindicar com un dels projectes de música de carrer més ambiciosos de Catalunya, perquè no renuncia a res: brass band, percussió brasilera, gags i somriures posats al servei del públic, que sense voler o per convenciment, esdevé protagonista del seu nou espectacle: “Bandarrâstrofe Sonora Original”.
Amb una fórmula més que rodada, la bona acollida per part del públic arreu on van, i reconeixements com el d’aquest cap de setmana, la Bandarra Street Orkestra es reafirma com una aposta segura d’entreteniment i música de carrer. Aquest show que porten un any i mig presentant per carrers i places d’arreu, i que els ha portat a treballar a Port Aventura i actuar a llocs tan diversos com Euskadi, Aragó, França i arreu de Catalunya, el cap de setmana vinent viatjarà més lluny que mai, per participar al StrassenMusikFestival de la localitat de Ludwigsburg (Alemanya), els dies 17,18 i 19 de Maig.
Per a més informació, podeu consultar la seva web:
www.bandarrastreetorkestra.com i seguir-los per les xarxes socials habituals.
Enguany, segons els organitzadors, ha augmentat molt el nivell de la primera edició, ja que hi han participat grups provinents de la Comunitat Valenciana, de Castella La Manxa, de l’Aragó, de Catalunya i de Madrid, però l’energia que transmeten els bandarres, els seus arranjaments, i l’arriscada posada en escena en les eliminatòries del concurs, van impressionar el jurat (format per actors, músics i reconeguts professors de música d’una de les zones amb més tradició xaranguera d’Espanya) des de les 12 h del migdia fins les 2 h de la matinada, quan es va donar el veredicte final.
D’aquesta manera, la Bandarra, un col·lectiu de músics residents al Camp de Tarragona amb una història en comú que es remunta al 2006, es torna a reivindicar com un dels projectes de música de carrer més ambiciosos de Catalunya, perquè no renuncia a res: brass band, percussió brasilera, gags i somriures posats al servei del públic, que sense voler o per convenciment, esdevé protagonista del seu nou espectacle: “Bandarrâstrofe Sonora Original”.
Amb una fórmula més que rodada, la bona acollida per part del públic arreu on van, i reconeixements com el d’aquest cap de setmana, la Bandarra Street Orkestra es reafirma com una aposta segura d’entreteniment i música de carrer. Aquest show que porten un any i mig presentant per carrers i places d’arreu, i que els ha portat a treballar a Port Aventura i actuar a llocs tan diversos com Euskadi, Aragó, França i arreu de Catalunya, el cap de setmana vinent viatjarà més lluny que mai, per participar al StrassenMusikFestival de la localitat de Ludwigsburg (Alemanya), els dies 17,18 i 19 de Maig.
Per a més informació, podeu consultar la seva web:
www.bandarrastreetorkestra.com i seguir-los per les xarxes socials habituals.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
