La Colònia tocarà aquest divendres a la Sala Quedeque de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El grup musical reusenc La Colònia portarà la seva música aquest divendres fins a Montblanc a la Sala Quedeque, on oferirà un concert a partir de les 23.30 h per presentar les cançons del seu primer llibre-EP Capítol 1. La nova banda, formada per Xavi Ciurans (Gertrudis) i pels músics de l’Orquestrina Garbuix, comença ara la gira de presentació d’aquest treball després d’haver omplert el Teatre Bartrina de Reus i la plaça de Voltes de Vila-seca en la passada edició de la Fira de Música al Carrer.

Aromes de música balcànica, notes d’arrel mediterrània i flaires de cabaret són les claus d’aquest projecte que va molt més enllà del vessant purament musical. Com ja es feia en les antigues colònies industrials, La Colònia s’ha rodejat d’un grup d’artistes i col·laboradors que ajuden la banda amb l’escenografia, el disseny gràfic i del so, els vídeos, el management o la relació amb els mitjans.

La banda acaba de publicar el seu primer llibre-EP Capítol 1 -un treball autogestionat, artesanal i fet a mà- que inclou 5 cançons (“Boca petita”, “Petit per mai més”, “Pernil dolç”, “Mareta” i “Pometes”) i que, de moment, ja es pot trobar a través de les principals botigues digitals. El seu primer senzill, Boca petita, va estrenar-se a finals del mes de març a través del web de la revista Enderrock.

La Colònia arriba ara a la Conca de Barberà després d’haver omplert el Teatre Bartrina de la seva ciutat a principi del mes d’abril, d’haver actuat en la passada edició de la Fira de Música al Carrer de Vila-seca i d’haver tingut un ressò més que notable en els mitjans de comunicació. Ara comencen una nova gira que també els portarà per altres ciutats catalanes com Banyoles, Sant Sadurní d’Anoia, Vandellòs o Reus, entre altres.

Les entrades per veure La Colònia a la Sala Quedeque tenen un preu de 7 euros si es compren de manera anticipada a través d’atrapalo.com i de 8 euros si s’adquireixen a taquilla. L’altra opció és pagar 12 euros per veure el concert i per emportar-se, a més, el disc Capítol 1 cap a casa. Després del grup reusenc i, per acabar la festa, punxarà la tarragonina DijeiLA, a ritme de rumba i fusió.

Troba tota la info del grup, a http://www.lacolonia.cat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres