Èxit de visitants a l’acte musical al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí
La jornada En Viu, amb motiu del Dia Internacional dels Museus, ha fusionat l’elaboració artesanal de peces vidre amb interpretacions en directe de músics locals

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn de Vidre de Vimbodí (www.museudelvidre.cat) s’ha omplert aquest dissabte al matí durant l’acte musical commemoratiu del Dia Internacional dels Museus. Els visitants han pogut contemplar en directe l’elaboració de peces a la manera artesanal, a càrrec del vidrier Paco Ramos, mentre músics locals han amenitzat l’exhibició. L’acte ha començat amb una interpretació de guitarra de Jordi Freixes, seguida d’una peça per a piano a càrrec de Nàdia Bosch. A continuació, ha arribat el torn de Jofre Alfonso, que ha tocat diversos temes de trompeta, i finalment ha arribat la música de fagot del duo format per Enrique i Miquel Santamaría.
La introducció de les diferents actuacions artísticomusicals al llarg del matí ha anat a càrrec de la regidora de Turisme, Maite Fusté, impulsora d’aquesta activitat familiar, anomenada En viu i que ha inclòs una jornada de portes obertes al museu per contemplar l’exposició permanent de peces de vidre fabricades a la vila des de finals del segle XIX fins a mitjan segle XX, atès que la jornada serà de portes obertes. La jornada ha comptat amb la col·laboració de la Coral Veu de la Terra, de Vimbodí i Poblet, que ha cedit instruments i altre material musical als intèrprets participants.
En viu és la tercera de les activitats familiars al museu, que es van iniciar al gener amb la jornada dedicada al porró. Li va seguir la dedicada al matrimoni. Totes dues també es van destacar per l’èxit d’assistents. Aquestes accions s’emmarquen en el 15è aniversari del Museu i Forn del Vidre, un espai que barreja història, tècnica, ciència i tradició a parts iguals i que esdevé un punt d’atracció únic a Catalunya.
La introducció de les diferents actuacions artísticomusicals al llarg del matí ha anat a càrrec de la regidora de Turisme, Maite Fusté, impulsora d’aquesta activitat familiar, anomenada En viu i que ha inclòs una jornada de portes obertes al museu per contemplar l’exposició permanent de peces de vidre fabricades a la vila des de finals del segle XIX fins a mitjan segle XX, atès que la jornada serà de portes obertes. La jornada ha comptat amb la col·laboració de la Coral Veu de la Terra, de Vimbodí i Poblet, que ha cedit instruments i altre material musical als intèrprets participants.
En viu és la tercera de les activitats familiars al museu, que es van iniciar al gener amb la jornada dedicada al porró. Li va seguir la dedicada al matrimoni. Totes dues també es van destacar per l’èxit d’assistents. Aquestes accions s’emmarquen en el 15è aniversari del Museu i Forn del Vidre, un espai que barreja història, tècnica, ciència i tradició a parts iguals i que esdevé un punt d’atracció únic a Catalunya.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
