La Diputació de Tarragona impulsa la “Xarxa d’Ajuntaments per a la innovació i desenvolupament de les polítiques de recursos humans”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona crea la “Xarxa d’ajuntaments per a la Innovació i desenvolupament de les polítiques de recursos humans”. L’objectiu d’aquest grup de treball és crear sinergies i enfortir les polítiques i les unitats de recursos humans mitjançant una gestió basada en la innovació, en tot allò relacionat amb la gestió de les persones als ajuntaments. El projecte està impulsat per l’Àrea de Recursos Humans i Polítiques Actives d’Ocupació, amb la col·laboració del Servei d’Assistència Municipal (SAM) de la Diputació de Tarragona.
El Palau de la Diputació de Tarragona va acollir la sessió constitutiva del grup de treball “Xarxa, per a la innovació i desenvolupament de les polítiques de Recursos Humans”, amb representants dels municipis de Tarragona, Reus, Cambrils, Salou, Tortosa, Amposta, Calafell, Valls i el Vendrell. D’altra banda, els municipis més petits estaven representats a través dels secretaris-interventors del SAM a cada comarca. El grup de treball es va completar amb tècnics especialistes en Recursos Humans i de secretaria-intervenció de la Diputació.
Durant la jornada es van dibuixar els blocs temàtics en què es basaran les diferents sessions de treball que es duran a terme bimensualment:
Actualització normativa en matèria de recursos humans.
Formació de reciclatge en algun tema d’interès sol·licitat pels participants.
Taller de gestió i innovació, en què es posaran sobre la taula aspectes que preocupin els assistents i millores aplicables als processos de recursos humans.
El Programa Xarxa disposa d’una aplicació Moodle en la pròpia web de la Diputació de Tarragona que permet la participació i la interacció dels diferents ajuntaments assistents.
Com a plataforma col·laborativa, facilita un espai de construcció del coneixement i un entorn de comunicació, d’informació, d’ensenyament i d’aprenentatge i també de compartició de debats, idees i opinions. En aquest espai s’incorporarà tota la documentació que es vagi tractant en les diferents sessions de treball, materials de consulta, normatives, jurisprudència i últimes novetats.
El director de l’Àrea de Recursos Humans i PAO, Àlex Grau Orts, va moderar la sessió i va destacar especialment que la voluntat de la Xarxa és crear sinergies entre els municipis de la demarcació, remarcant també la importància de compartir els coneixements i els aprenentatges en els temps actuals en què les persones al servei de l’Administració local cobren especial rellevància. El grup de treball va comptar amb la col·laboració i suport tècnic del Dr. Rafael Jiménez Asensio, expert consultor d’organització i de recursos humans del sector públic.
El Palau de la Diputació de Tarragona va acollir la sessió constitutiva del grup de treball “Xarxa, per a la innovació i desenvolupament de les polítiques de Recursos Humans”, amb representants dels municipis de Tarragona, Reus, Cambrils, Salou, Tortosa, Amposta, Calafell, Valls i el Vendrell. D’altra banda, els municipis més petits estaven representats a través dels secretaris-interventors del SAM a cada comarca. El grup de treball es va completar amb tècnics especialistes en Recursos Humans i de secretaria-intervenció de la Diputació.
Durant la jornada es van dibuixar els blocs temàtics en què es basaran les diferents sessions de treball que es duran a terme bimensualment:
Actualització normativa en matèria de recursos humans.
Formació de reciclatge en algun tema d’interès sol·licitat pels participants.
Taller de gestió i innovació, en què es posaran sobre la taula aspectes que preocupin els assistents i millores aplicables als processos de recursos humans.
El Programa Xarxa disposa d’una aplicació Moodle en la pròpia web de la Diputació de Tarragona que permet la participació i la interacció dels diferents ajuntaments assistents.
Com a plataforma col·laborativa, facilita un espai de construcció del coneixement i un entorn de comunicació, d’informació, d’ensenyament i d’aprenentatge i també de compartició de debats, idees i opinions. En aquest espai s’incorporarà tota la documentació que es vagi tractant en les diferents sessions de treball, materials de consulta, normatives, jurisprudència i últimes novetats.
El director de l’Àrea de Recursos Humans i PAO, Àlex Grau Orts, va moderar la sessió i va destacar especialment que la voluntat de la Xarxa és crear sinergies entre els municipis de la demarcació, remarcant també la importància de compartir els coneixements i els aprenentatges en els temps actuals en què les persones al servei de l’Administració local cobren especial rellevància. El grup de treball va comptar amb la col·laboració i suport tècnic del Dr. Rafael Jiménez Asensio, expert consultor d’organització i de recursos humans del sector públic.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
