Un bon final per al Seminari de Biblioteca Escolar

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dijous es va fer la darrera trobada del club de lectura del Seminari de Biblioteques Escolars al Centre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà.
Aquest grup de mestres de la comarca i de fora s’han trobat periòdicament al llarg d’aquest curs per formar-se i compartir experiències al voltant dels clubs de lectura a les escoles i els instituts, una eina molt potent per afavorir el gust per llegir dels alumnes.

Per experimentar-ho personalment, van engegar un club de lectura sobre el llibre Un cel de plom, la vida de la Neus Català, darrera supervivent catalana d’un camp de concentració nazi.

La seva autora, la Carme Martí, ens va acompanyar a la darrera sessió, i vam poder compartir inquietuds i emocions amb ella, va ser molt interessant i li agraïm sincerament el temps que ens va dedicar.

Els mestres van aprofitar per fer signar els seus llibres, escoltant aquesta persona, la Carme, tan bona comunicadora.
Aquest seminari l’ha coordinat Mònica Badia, mestra de l’Escola d’Alcover i bibliotecària del centre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres