Els Premis de la Comunicació premien El Vallenc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Premis de la Comunicació Tarragona 2013 van premiar el setmanari El Vallenc amb el guardó a la Resistència. També, va ser premiat Manel Fuentes amb el Premi Nacional, així com Emilia Arnavat que va rebre el Premi a la Trajectòria professional. El Premi a la Emprenedoria va ser per la revista Viu Tarragona. Pel que fa a la millor imatge va ser per David Oliete. El Premi 2.0 va ser per delcamp.cat i pel que fa al guardó d’històries va ser per Xavi Fernández. Finalment, el Premi d’Investigació va ser declarat desert.
 

L’acte va estar presidit per l’Alcalde de Tarragona i els conductors de l’acte van ser Ester Pagès i Jordi Caps, al qual va fer diferents trucs de màgia, entre ells fer sortir a la presentadora d’una caixa. Caps va ser l’encarregat de sortejar vàris regals entre tots els assistents. En l’acte, hi va haver l’actuació de l’espectacle de dansa: “Pasión india” interpretat per Iris Pérez i Sasha Gilabert. Per entregar els premis, van ser presents dos dels actors de la Riera, així com el director de la pel·lícula “Fill de Caín”, Jesús Monlleó.
 

Aquests premis estaven organitzats pel Sindicat de Periodistes de Tarragona i la revista +Actual i, els beneficis de la gala anaven íntegrament a la Fundació BonaNit, que ajuda a les persones sense sostre i, també, per Anurag Shahi, un jove nepalès de dinou anys que pateix un problema greu de vista i que en poc temps pot quedar-se cec.
 

El jurat el formaven:
- Carme Crespo, Consellera de Cultura
- Ricard Checa, Sindicat de Periodistes
- Òliver Márquez, Èxit Comunicació
- Pablo Alcaraz, Onda Cero
- Agustí Forné, TV3
- Dani Martínez, +Actual
- Txema Morera, Fotògraf
- Gregori Lari, Empresari
- Manel Albiac, Degà ICAT
 



 

Manel Fuentes va voler dedicar el guardó a tots els professionals que es troben sense feina. Per part del director d’El Vallenc, Francesc Fàbregas, va dir que la Premsa Comarcal és la gran oblidada, tot i donar feina a més d’un miler de persones, tenir més d’un milió de lectors i ser lider a 38 de les 41 comarques. Va dedicar el premi a tota la gent que havia treballat i col·laborat durant aquests 25 anys en la nostra empresa i també el va voler dedicar a tots els periodistes que es troben sense feina. Va reclamar que cap més subvenció serveixi per posar a periodistes a l’atur.



Per la seva part, Ricard Checa, President del Sindicat de Periodistes i impulsor d’aquesta iniciativa, va agrair a tota la gent que havia assistit a aquesta gala i havia col·laborat en aquesta iniciativa solidària i, a més, va apuntar que aquests premis serien itinerants.

L’acte va comptar amb la presència de més de 300 persones.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres