Plantada demà dissabte d’una olivera a l’ermita de Sant Joan
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb motiu de la celebració enguany, dels 20 anys de recuperació de l’ermita de Sant Joan, els ermitans de Sant Joan, amb la col·laboració i suport del Consell Comarcal de la Conca de Barberà han organitzat la plantada d’una olivera a l’ermita.
Així, demà dissabte dia 8 de juny, a 2/4 de 8 del matí, se sortirà des de les pistes del Club Tennis Montblanc per marxar, els interessats a participar-hi, junt amb els ermitans fins a l’ermita. Allí, a les 10 del matí, no faltarà un esmorzar, que cada participant haurà de portar, mentre que els ermitans oferiran beguda i cafè.
A continuació, arribarà l’acte central de la plantada d’una olivera, amb motiu dels abans esmentats 20 anys de recuperació de l’ermita i, posteriorment, serà el moment de l’acte institucional amb el Consell Comarcal i els ajuntaments i entitats de la Conca de Barberà.
Per a la plantada de l’olivera, cada participant aportarà una bossa de terra. Tanmateix, els ermitans demanen la col·laboració de 3 euros per cada participant que podran fer de forma voluntària en arribar a l’ermita i que es destinaran a les despeses de recuperació dels espais que envolten l’ermita i els seus entorns.
L’acte és obert a tothom que hi vulgui participar.
Així, demà dissabte dia 8 de juny, a 2/4 de 8 del matí, se sortirà des de les pistes del Club Tennis Montblanc per marxar, els interessats a participar-hi, junt amb els ermitans fins a l’ermita. Allí, a les 10 del matí, no faltarà un esmorzar, que cada participant haurà de portar, mentre que els ermitans oferiran beguda i cafè.
A continuació, arribarà l’acte central de la plantada d’una olivera, amb motiu dels abans esmentats 20 anys de recuperació de l’ermita i, posteriorment, serà el moment de l’acte institucional amb el Consell Comarcal i els ajuntaments i entitats de la Conca de Barberà.
Per a la plantada de l’olivera, cada participant aportarà una bossa de terra. Tanmateix, els ermitans demanen la col·laboració de 3 euros per cada participant que podran fer de forma voluntària en arribar a l’ermita i que es destinaran a les despeses de recuperació dels espais que envolten l’ermita i els seus entorns.
L’acte és obert a tothom que hi vulgui participar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
