Èxit de participació en la xerrada sobre l’energia de la biomassa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dilluns, dia 17 de juny, a la sala noble del Palau Alenyà, va tenir la xerrada informativa sobre l’energia de la biomassa a càrrec del president de l’Associació de Propietaris Forestals de les comarques de Tarragona, Sr. Joan Llagostera, el Sr. Miquel Vendrell, representant de l’empresa Forestal Vendrell, com a productor, i del Sr. Jaume Hernández, propietari de l’hotel Cal Maginet, com a consumidor.
L’objectiu de la xerrada ha estat promoure i donar a conèixer l’ús d’aquesta energia neta i de retruc incentivar una gestió sostenible en el medi natural.
Tot seguit, es va visitar l’exposició “Energies renovables i eficiència energètica” al pati d’exposicions del Palau, la qual ha estat finançada mitjançant un projecte de cooperació catalana en el qual ha participat Concactiva.
L’objectiu de la xerrada ha estat promoure i donar a conèixer l’ús d’aquesta energia neta i de retruc incentivar una gestió sostenible en el medi natural.
Tot seguit, es va visitar l’exposició “Energies renovables i eficiència energètica” al pati d’exposicions del Palau, la qual ha estat finançada mitjançant un projecte de cooperació catalana en el qual ha participat Concactiva.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
