Inaugurat el Camí Natural de les Muntanyes de Prades

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El subdelegat del Govern a Tarragona, Jordi Sierra, acompanyat de l’alcaldessa de Prades, Lídia Bargas, ha inaugurat aquest dissabte 22 de juny el Camí Natural de les Muntanyes de Prades. La construcció d’aquest camí, de 27 quilòmetres de llarg en la seva ruta principal i 10 en ramals, ha suposat una inversió d’1.337.443 euros per part del Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient.
Tant el subdelegat com l’alcaldessa han coincidit en els seus parlaments a destacar “la importància d’una inversió d’aquest tipus que posa en valor l’atractiu turístic dels pobles de les comarques interiors de Tarragona i impulsa la conservació dels espais naturals”.
L’acte d’inauguració ha consistit en un recorregut parcial del tram Ermites, de la de Sant Antoni a la de l’Abellera, i han acompanyat en aquest recorregut mig centenars de veïns del municipi de Prades, així com representants d’altres administracions, alcaldes de les poblacions veïnes i els diputats Alejandro Fernández, Jordi Roca i José Luis Martín.
Tant el subdelegat com l’alcaldessa han coincidit en els seus parlaments a destacar “la importància d’una inversió d’aquest tipus que posa en valor l’atractiu turístic dels pobles de les comarques interiors de Tarragona i impulsa la conservació dels espais naturals”.
L’acte d’inauguració ha consistit en un recorregut parcial del tram Ermites, de la de Sant Antoni a la de l’Abellera, i han acompanyat en aquest recorregut mig centenars de veïns del municipi de Prades, així com representants d’altres administracions, alcaldes de les poblacions veïnes i els diputats Alejandro Fernández, Jordi Roca i José Luis Martín.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
