Solivella serà protagonista en el programa Divendres de TV3 i a Els Optimistes de Catalunya Ràdio

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La setmana que ve, del 10 al 14 de febrer, Solivella serà el poble al que es trasllada el programa Divendres, de TV3.

Les connexions amb Solivella, des de la plaça Major, es començaran a fer aquest dilluns i es comptarà amb en Màrius Serra. També en aquest programa de dilluns, hi ha prevista la participació del Grup Cultural de la Dona. Sens dubte, també serà un punt a tractar la parla xipella, tot un símbol de Solivella. Altres temàtiques seran la gastronomia, la ceràmica, els vins, històries i llegendes.

D’altra banda, també el programa Els Optimistes, de Catalunya Ràdio, farà connexió amb el poble solivellenc. Així, dilluns 10 de febrer, d’una a dues del migdia, Àngel Llacer i Manu Guix oferiran des del local de La Societat el seu programa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres