Un incendi a la catenària interromp la circulació ferroviària entre Montblanc i l’Espluga de Francolí
L’incendi, molt visible des de la zona, va obligar a mobilitzar diverses dotacions dels Bombers

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ahir a la nit es va interrompre la circulació ferroviària entre Montblanc i l’Espluga de Francolí, al tram Lleida-la Plana-Picamoixons, a causa d’un incendi proper a la via.
Segons les primeres informacions, el foc es va originar a la catenària de Renfe, just a la zona de la gasolinera BonÀrea. En aquell moment passava un tren, que va quedar aturat en perdre el subministrament elèctric.
L’incendi, molt visible des de la zona, va obligar a mobilitzar diverses dotacions dels Bombers, que van treballar per extingir les flames i garantir la seguretat a l’entorn de la via. La incidència va afectar la circulació ferroviària fins que es van poder fer les comprovacions pertinents. De moment, es desconeix l’origen de l’incendi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
