Plantes de marihuana a la comissaria dels Mossos

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La comissaria de Montblanc va decomissar plantes de marihuana i, per ara, les té guardades al pàrquing de les seves instal·lacions. Segons sembla s’ha decidit tapar-les, per evitar que surti l’olor de les plantes, amb un plàstic, en l’espera d’altres solucions.
Així ho ha manifestat la mateixa Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPAC).
Així ho ha manifestat la mateixa Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPAC).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
