Josep M. Gassó, nou president de PIMEC Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Josep M. Gassó ha estat nomenat nou president de PIMEC Conca de Barberà. És gerent de l’empresa Excavacions Gassó SL, fundada l’any 1996 a la població de Santa Coloma de Queralt.

Des de fa 42 anys, va iniciar molt jove la seva trajectòria professional, es dedica a la realització d’obres vinculades amb els moviments de terres, obres hidràuliques, explotació de pedrera per a la venda i tot tipus d’obra pública dins la comarca i en l’àmbit estatal. Ha estat membre de la Comissió Executiva de PIMEC Conca de Barberà des de la seva constitució i, fins ara, n’era el vicepresident.

Un dels principals objectius que es planteja Josep M. Gassó és donar continuïtat als projectes que es varen iniciar l’any 2008, data que es va constituir PIMEC Conca de Barberà. Ha destacat la importància de comptar amb delegació pròpia a la comarca, fet que ha permès que PIMEC Conca hagi pogut consolidar la seva presència al territori, en tots els àmbits d’actuació, tant en l’àmbit institucional com en l’empresarial.

Un dels projectes que Josep M. Gassó vol continuar desenvolupant és el MEEC (Marc Econòmic Empresarial Comarcal), projecte consensuat a la Comissió Executiva de PIMEC Conca de Barberà que pretén irradiar des de la capital comarcal, Montblanc, la presència de PIMEC a les poblacions amb més rellevància econòmica en el territori.

Així mateix, preocupat i conscient de com està afectant la crisi a les empreses de la comarca, vol fomentar i promoure la diversificació del teixit productiu per fer-lo més resistent davant la difícil situació que s’està travessant. En aquesta línia, el nou president considera que cal continuar treballant les sectorials més destacades i implantades a la comarca: comerç, vitivinícola i turisme.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres