El II cicle de conferències SOM-HI! tornarà a aportar eines als nous emprenedors

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’any 2011 l’Oficina Jove de la Conca de Barberà va començar la col·laboració amb la UOC per portar a la comarca unes xerrades per a emprenedors. Aquestes xerrades les imparteixen professionals que alhora són docents de la UOC amb currÃculums punters del mà rqueting empresarial i amb molts coneixements i experiències en l’à mbit internacional.
El Cicle “SOM-HI!, eines per als joves emprenedorsâ€, s’organitza amb el suport de Concactiva i Pimec Conca per tal d’arribar al públic idoni. En l’edició passada van assistir a les tres conferències un total de 125 persones, les quals, després de respondre un qüestionari d’avaluació de l’activitat, van valorar molt positivament el nivell de coneixements dels ponents per ajudar-los a emprendre en els seus negocis i dotar-los d’eines funcionals per desenvolupar-se en l’era digital.
Les tres xerrades tindran lloc a Concactiva a 2/4 de 7 de la tarda i se’n realitzarà una cada mes.
El Cicle “SOM-HI!, eines per als joves emprenedorsâ€, s’organitza amb el suport de Concactiva i Pimec Conca per tal d’arribar al públic idoni. En l’edició passada van assistir a les tres conferències un total de 125 persones, les quals, després de respondre un qüestionari d’avaluació de l’activitat, van valorar molt positivament el nivell de coneixements dels ponents per ajudar-los a emprendre en els seus negocis i dotar-los d’eines funcionals per desenvolupar-se en l’era digital.
Les tres xerrades tindran lloc a Concactiva a 2/4 de 7 de la tarda i se’n realitzarà una cada mes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
