Aquest diumenge, primer esmorzar de verema de la Festa del Trepat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge dia 20 d’octubre, al matí, tindrà lloc a Barberà de la Conca el primer esmorzar de verema de la Festa del Trepat.

L’acte es farà a la Font Vella de Barberà, a partir de les 10 del matí i consistirà en un esmorzar en el qual es podrà degustar el vi trepat.

L’esmorzar

El preu del tiquets per a l’esmorzar, que també es poden recollir anticipadament a l’Ajuntament de Barberà, és de 3 euros els adults i de 2 euros els nens.

L’esmorzar consistirà en arengada, raïm, pa torrat, tomàquet, alls i oli i, sens dubte, tot acompanyat amb vi trepat.

Aquest acte és organitzat per la Festa del Trepat i per l’Ajuntament de Barberà de la Conca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres