La Generalitat vol prohibir el pas de camions per la N-240 a Lleida

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’incompliment de la futura autovia A-27 continua propiciant maldecaps. Ara, el Govern de la Generalitat de Catalunya ha enviat una petició al Ministeri de Foment per evitar la circulació de camions a la N-240 a Lleida. La negociació entre les administracions autonòmica i estatal podria tancar-se abans d’acabar l’any amb un acord per establir peatges més barats a l’autopista AP-2 mentre l’A-27 no sigui una realitat.

Recentment, el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, de visita a Tarragona, es va referir sobre la possibilitat de tirar endavant l’A-27, buscant el consens d’alcaldes i empreses, i va indicar que, si per la via pressupostària no és possible avançar, s’hauran de buscar altres solucions, que passen pel diàleg amb les concessionàries.

Des del territori ha estat reclamat a la ministra Ana Pastor la necessitat de completar l’obra després d’anys de retard i d’incompliments. S’ha demanat a Foment que compleixi els compromisos i que construeixi l’autovia A-27 a càrrec dels pressupostos de l’Estat i que es descarti qualsevol opció de construir l’autovia, mitjançant peatges o pròrrogues de concessions d’autopistes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres