Ja estan obertes les inscripcions del Curs de Monitors/es de Lleure Infantil i Juvenil

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà torna a oferir la possibilitat de realitzar el curs de monitors de lleure infantil i juvenil a la comarca.
Aquest curs començarà a finals del mes de novembre, i tindrà lloc en caps de setmana i intensiu al Nadal. L’Escola que imparteix el curs és l’Escola de l’Esplai de Tarragona. Si vols fer-lo, cal que et posis en contacte amb l’Oficina Jove a través del correu electrònic ([email protected]).
15 anys d’història
Cal dir que el Consell Comarcal ja fa més de 15 anys que organitza el Curs de Monitors de lleure, així doncs, durant tot aquest temps més de 170 persones de la Conca de Barberà disposen del títol de Monitor i han treballat en algun moment de la seva vida en activitats de lleure dels municipis de la comarca. Des de fa tres anys, l’Oficina Jove dóna l’opció als participants del curs de monitors de lleure a realitzar les pràctiques en les activitats de lleure que l’Oficina organitza durant la campanya d’estiu.
Aquest curs començarà a finals del mes de novembre, i tindrà lloc en caps de setmana i intensiu al Nadal. L’Escola que imparteix el curs és l’Escola de l’Esplai de Tarragona. Si vols fer-lo, cal que et posis en contacte amb l’Oficina Jove a través del correu electrònic ([email protected]).
15 anys d’història
Cal dir que el Consell Comarcal ja fa més de 15 anys que organitza el Curs de Monitors de lleure, així doncs, durant tot aquest temps més de 170 persones de la Conca de Barberà disposen del títol de Monitor i han treballat en algun moment de la seva vida en activitats de lleure dels municipis de la comarca. Des de fa tres anys, l’Oficina Jove dóna l’opció als participants del curs de monitors de lleure a realitzar les pràctiques en les activitats de lleure que l’Oficina organitza durant la campanya d’estiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
