Roben telèfons mòbils i divers material electrònic en un establiment de l'Espluga

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Conca de Barberà torna a ser objecte de delinqüència i en aquesta ocasió, els fets s'han produït a l'Espluga de Francolí quan la matinada de dijous a divendres  un establiment de telefonia i diversos equipaments electrònics patia un robatori.

Els lladres haurien entrat per la força dintre l'establiment, després d'aconseguir obrir la retxa i trencar un dels vidres, tot emportant-se diferents objectes de valor com telèfons mòbils o càmeres fotogràfiques, a més de diners en efectiu. 

Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació per determinar el o els culpables del furt.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres