The Sick Side passa a la final del Garagefest

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El grup montblanquí The Sick Side passa a la final del concurs de bandes organitzat per la sala Garage de Salou, la qual tindrà lloc a la mateixa sala el dia 22 de novembre.
The Sick Side es forma fa poc més d’un any i està integrat per Xavi Bullwinke, Tito Sergio, Joan Letmigow i Xavi Papasick, tots ells membres provinents d’altres bandes com Zefalea o Akoso. El seu estil musical és una barreja entre rock, punk i metal, la qual anomenen “sick”. Canten en anglès i, fins i tot, tenen un crit de guerra propi que entonen abans, durant i després dels concerts. The Sick Side acaben de gravar el que serà el seu primer CD, el qual sortirà al mercat en breu. Irreverents, inconformistes i idealistes, The Sick Side ja és aquí.
The Sick Side es forma fa poc més d’un any i està integrat per Xavi Bullwinke, Tito Sergio, Joan Letmigow i Xavi Papasick, tots ells membres provinents d’altres bandes com Zefalea o Akoso. El seu estil musical és una barreja entre rock, punk i metal, la qual anomenen “sick”. Canten en anglès i, fins i tot, tenen un crit de guerra propi que entonen abans, durant i després dels concerts. The Sick Side acaben de gravar el que serà el seu primer CD, el qual sortirà al mercat en breu. Irreverents, inconformistes i idealistes, The Sick Side ja és aquí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
