Èxit en la Trobada Comarcal de Dones a l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 27 d’octubre es va celebrar la Trobada de Dones de la Conca de Barberà al municipi de l’Espluga de Francolí, promoguda pel Consell Comarcal de la Dona a través del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal i amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i de les associacions de Dones de la comarca.
La jornada van començar a les 10 del matí al teatre del Casal, on la Sra. M. Jesús Martín, alcaldessa accidental de l’Espluga de Francolí; el Sr. Valentí Gual, conseller d’Acció comunitària del l’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal; la Sra. Lídia Bargas, coordinadora territorial de l’Institut Català de les Dones (ICD); i Laura Anglès i Rosa Albes, tècniques del SIAD, van donar la benvinguda a la setantena de dones participants dels municipis de l’Espluga de Francolí, Montblanc, Solivella, Santa Coloma de Queralt i Vimbodí i Poblet.
Els actes van continuar al llarg del matí amb les visites guiades a les coves de la Font Major, la Fassina Balanyà i el nou espai Miqvé Jueu. Després de gaudir d’aquests espais, totes les dones es van dirigir cap al restaurant Hostal del Senglar per celebrar-hi el dinar de germanor. Durant el dinar, van ser obsequiades amb un petit record de la trobada i un punt de llibre elaborat pel SIAD on a part de la informació del servei, es pot llegir un fragment del poema “Vuit de març” de Maria Mercè Marçal.
Per acabar la diada, van assistir a la representació de la comèdia teatral Perruqueria de Senyores a càrrec del grup de teatre montblanquí Fila
Zero.
Donada la bona acceptació d’aquest dia de trobada, es preveu repetir-la, any rere any, i aprofitar per descobrir indrets d’interès d’altres municipis de la comarca.
Aprofitem l’avinentesa per agrair a totes les dones participants haver fet possible aquesta trobada i també a l’ajuntament de l’Espluga de Francolí.
La jornada van començar a les 10 del matí al teatre del Casal, on la Sra. M. Jesús Martín, alcaldessa accidental de l’Espluga de Francolí; el Sr. Valentí Gual, conseller d’Acció comunitària del l’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal; la Sra. Lídia Bargas, coordinadora territorial de l’Institut Català de les Dones (ICD); i Laura Anglès i Rosa Albes, tècniques del SIAD, van donar la benvinguda a la setantena de dones participants dels municipis de l’Espluga de Francolí, Montblanc, Solivella, Santa Coloma de Queralt i Vimbodí i Poblet.
Els actes van continuar al llarg del matí amb les visites guiades a les coves de la Font Major, la Fassina Balanyà i el nou espai Miqvé Jueu. Després de gaudir d’aquests espais, totes les dones es van dirigir cap al restaurant Hostal del Senglar per celebrar-hi el dinar de germanor. Durant el dinar, van ser obsequiades amb un petit record de la trobada i un punt de llibre elaborat pel SIAD on a part de la informació del servei, es pot llegir un fragment del poema “Vuit de març” de Maria Mercè Marçal.
Per acabar la diada, van assistir a la representació de la comèdia teatral Perruqueria de Senyores a càrrec del grup de teatre montblanquí Fila
Zero.
Donada la bona acceptació d’aquest dia de trobada, es preveu repetir-la, any rere any, i aprofitar per descobrir indrets d’interès d’altres municipis de la comarca.
Aprofitem l’avinentesa per agrair a totes les dones participants haver fet possible aquesta trobada i també a l’ajuntament de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
