Bon final de temporada dels Torraires de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Torraires van posar el punt final a la temporada diumenge passat a la plaça Major de Montblanc, en el marc de la diada de la colla i amb els Castellers de les Roquetes com a convidats. Hi arribaven després d’un últim mes difícil, en què les lesions els havien condicionat força.
Diumenge, però, la colla volia acabar la temporada amb bon regust de boca, i així va ser. Van començar l’actuació amb un impecable tres de sis amb l’agulla, i van continuar amb el dos de sis. Tot i la dificultat per pujar de la canalla, els Torraires van demostrar la solvència en aquest castell completant-lo sense més complicacions.
A tercera ronda, l’estrena d’una petita aixecadora va permetre descarregar el tercer cinc de sis de l’any, xifra que la colla de la Conca no assolia des de la temporada 1999. Dos pilars de quatre simultanis van tancar l’actuació.
Els Torraires de Montblanc han acabat així una temporada molt positiva, en la qual han consolidat la gamma alta de sis. Malgrat no haver pogut intentar finalment cap castell de set, han recuperat el pilar de cinc, que no coronaven des del 2001, i encaren la temporada vinent, la del 20è aniversari, amb ganes i opcions d’anar encara més amunt.
Diumenge, però, la colla volia acabar la temporada amb bon regust de boca, i així va ser. Van començar l’actuació amb un impecable tres de sis amb l’agulla, i van continuar amb el dos de sis. Tot i la dificultat per pujar de la canalla, els Torraires van demostrar la solvència en aquest castell completant-lo sense més complicacions.
A tercera ronda, l’estrena d’una petita aixecadora va permetre descarregar el tercer cinc de sis de l’any, xifra que la colla de la Conca no assolia des de la temporada 1999. Dos pilars de quatre simultanis van tancar l’actuació.
Els Torraires de Montblanc han acabat així una temporada molt positiva, en la qual han consolidat la gamma alta de sis. Malgrat no haver pogut intentar finalment cap castell de set, han recuperat el pilar de cinc, que no coronaven des del 2001, i encaren la temporada vinent, la del 20è aniversari, amb ganes i opcions d’anar encara més amunt.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
