Santa Coloma de Queralt va cloure amb música de pel·lícula i big-band els «Concerts de Tardor 2013»

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Santa Coloma de Queralt va acollir aquest passat dia 2 de novembre, la darrera de les cites amb els “Concerts de Tardor 2013”, que cada dissabte, des del passat 12 d’octubre, amb el concert de cloenda de l’Any Nogué, s’han estat celebrant a la Sala gran del Castell, amb una gran resposta per part del nombrós públic assistent i una gran qualitat en el programa, que ja ha fet gaudir cada setmana tots els qui s’hi han aplegat.

La darrera de les cites, doncs, va ser amb la Banda de Música i Big-Band de l’Escola de Música de Capellades, que van oferir un concert de pel·lícula als presents, amb coneguts temes que han fet història al setè art i d’altres peces de big-band.

No cal dir que els aplaudiments van ser ben sonors i tothom va marxar amb un molt bon regust pel concert de què havien pogut gaudir.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres