Auvënguen celebra l’Assemblea General Ordinària i renova la seva junta

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una trentena de joves van assistir ahir diumenge a l’Assemblea General de l’Associació Juvenil Auvënguen, Jóvens del l’Espluga celebrada a la sala Llucià Navarro a les sis de la tarda. El punt més destacat de l’acte va ser l’aprovació per unanimitat de vots de la nova junta directiva de l’entitat composta per Erika Soriano (presidenta), David Casanovas (vicepresident), Jordina Picanyol (secretària), Anna Amigó (tresorera); Maria Salvadó, Albert Griñó, Júlia Vidal, Maria Roig, Judit López, Gemma Martínez, Laia Pons, Joan Vilalta i Lorena Puente seran els encarregats d’ocupar les vocalies de l’entitat.

En aquest acte també es va aprovar l’acta de l’anterior assemblea i es va fer un balanç de les tasques realitzades per l’associació durant els anys 2012-2013 tenint en compte els aspectes a millorar o canviar amb vista a properes edicions. També es va repassar detalladament l’estat de comptes i es van presentar les propostes que Auvënguen té preparades per als propers mesos, entre les quals hi ha la sortida al teatre, que tindrà lloc el proper 30 de novembre i la participació amb la Marató de TV3.
Finalment, hi va haver torn obert de paraules i els assistents van poder exposar totes les propostes i opinions que tenien en ment. D’aquesta manera, es va poder debatre sobre la viabilitat de diverses propostes i començar a treballar en noves iniciatives.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres