L’Ajuntament de Montblanc segueix realitzant millores a l’entorn de l’ermita de Sant Josep

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

 

L’Ajuntament de Montblanc segueix realitzant obres de millora a l’ermita de Sant Josep. Concretament, ha instal·lat tanques de protecció de fusta amb doble travesser per evitar caigudes en els llocs més utilitzats i de major desnivell. L’obra, pressupostada amb una mica més de 6.000 euros, ha estat finançada al 70% per la Diputació de Tarragona, i la resta, per la Regidoria de Medi Ambient del consistori.
 
Aquesta obra s’emmarca en el projecte d’ordenació dels usos públics i de difusió dels valors naturals a l’espai natural de Montblanc. La difusió dels valors naturals del nostre entorn, l’embelliment del paisatge, la protecció i la conservació del nostre ric patrimoni cultural i natural i l’atracció de visitants formen part dels objectius generals d’aquest projecte. En aquest projecte, l’entorn de l’ermita de Sant Josep hi juga un paper primordial com a espai de lleure i, alhora, de rebuda de visitants, de difusió dels valors naturals i d’informació dels possibles itineraris a realitzar. Per això, doncs, la voluntat de l’ajuntament de procedir a realitzar millores contínues en aquest espai, a només 10 minuts a peu de la vila Ducal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres