Primera conferència del cicle del cinquantè aniversari del Club Excursionista Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El divendres dia 22 de novembre a les 8 del vespre, a la sala d’actes del Museu Comarcal, tindrà lloc la primera conferència d’un cicle que enceta el Club Excursionista Montblanc tot celebrant el seu cinquantè aniversari.
El títol de la conferència és “El medi natural a les Muntanyes de Prades” i anirà a càrrec de Christian Pomares, Joan Roig i Eloi Josa.
Seguint també amb les activitats programades el diumenge 24 de novembre, si la climatologia ho permet, es farà una excursió a la Serra del Montsant, aquest cop pels voltants de Margalef.
Se sortirà a les 8 h del matí de l’avinguda Manuel Ribé (davant de la S. Social) amb cotxes particulars.
Com sempre, es recomana anar ben calçat. Cal prendre esmorzar.
Hi ha la possibilitat de quedar-se a dinar en un restaurant de la zona, per tant, caldrà apuntar-se, tant per poder reservar com per combinar els vehicles.
Podeu posar-vos en contacte amb l’entitat: [email protected].
El títol de la conferència és “El medi natural a les Muntanyes de Prades” i anirà a càrrec de Christian Pomares, Joan Roig i Eloi Josa.
Seguint també amb les activitats programades el diumenge 24 de novembre, si la climatologia ho permet, es farà una excursió a la Serra del Montsant, aquest cop pels voltants de Margalef.
Se sortirà a les 8 h del matí de l’avinguda Manuel Ribé (davant de la S. Social) amb cotxes particulars.
Com sempre, es recomana anar ben calçat. Cal prendre esmorzar.
Hi ha la possibilitat de quedar-se a dinar en un restaurant de la zona, per tant, caldrà apuntar-se, tant per poder reservar com per combinar els vehicles.
Podeu posar-vos en contacte amb l’entitat: [email protected].
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
