El màxim responsable de Joventut a Catalunya, Toni Reig, visita la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres passat el director general de Joventut de la Generalitat, Antoni Reig, va ser a la Conca de Barberà.
En primer lloc, va anar al municipi de Barberà de la Conca per visitar el Viver de Celleristes de la Conca de Barberà i, posteriorment, va desplaçar-se als estudis de Ràdio Montblanc en què se li va fer una entrevista per al programa de ràdio Quina colla de maixants, que produeix l’Oficina Jove de la Conca.
Durant la seva visita al Viver de Celleristes, el van acompanyar el coordinador territorial de Joventut a Tarragona, Joan Plana, els consellers comarcals de Joventut i Promoció Econòmica, Manel Requena i Josep M. Poca, l’alcalde de Barberà de la Conca, Marc Rovira, i diferents tècnics de Joventut, Concactiva i del Viver.
Al director general se li va exposar l’experiència única a Catalunya del Viver de Celleristes de Barberà, on en aquests moments hi ha en funcionament nou empreses vinícoles impulsades per joves de la comarca. Es tracta d’una iniciativa emprenedora molt potent, que enllaça amb la història de la comarca (pionera en el cooperativisme vinícola) i que en aquests moments està servint de model per altres vivers monotemàtics d’arreu de l’Estat espanyol o Europa.
Reig va poder departir amb joves emprenedors que són el celler. Mariona Vendrell i Albert Rovira van explicar al director general les seves experiències com a joves emprenedors que són en aquests moments al Viver. Van destacar l’avantatge que els suposa poder encetar els seus projectes empresarials en un espai com aquest i en quin estat es troben en aquests moments els seus projectes. Val a dir que els productes elaborats al Viver de Celleristes de Barberà de la Conca estan en aquests moments a les llistes dels millors vins de Catalunya, i han obtingut molt bones qualificacions en els tasts duts a terme per grans experts internacionals.
Posteriorment, el director general es va desplaçar als estudis de Ràdio Montblanc per participar en la gravació del programa Quina colla de maixants, que produeix l’Oficina Jove de la Conca de Barberà. El director va ser rebut pel regidor de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc, Jordi Albalat, la regidora de Turisme i Comunicació, Ariadna Ferrer, i el director de Ràdio Montblanc, Josep Ardila. Reig va ser entrevistat pel responsable de l’Oficina Jove de la Conca, Gabriel Serra, i va poder explicar de primera mà tot el que s’està desenvolupant al Govern de la Generalitat per als joves del país.
En primer lloc, va anar al municipi de Barberà de la Conca per visitar el Viver de Celleristes de la Conca de Barberà i, posteriorment, va desplaçar-se als estudis de Ràdio Montblanc en què se li va fer una entrevista per al programa de ràdio Quina colla de maixants, que produeix l’Oficina Jove de la Conca.
Durant la seva visita al Viver de Celleristes, el van acompanyar el coordinador territorial de Joventut a Tarragona, Joan Plana, els consellers comarcals de Joventut i Promoció Econòmica, Manel Requena i Josep M. Poca, l’alcalde de Barberà de la Conca, Marc Rovira, i diferents tècnics de Joventut, Concactiva i del Viver.
Al director general se li va exposar l’experiència única a Catalunya del Viver de Celleristes de Barberà, on en aquests moments hi ha en funcionament nou empreses vinícoles impulsades per joves de la comarca. Es tracta d’una iniciativa emprenedora molt potent, que enllaça amb la història de la comarca (pionera en el cooperativisme vinícola) i que en aquests moments està servint de model per altres vivers monotemàtics d’arreu de l’Estat espanyol o Europa.
Reig va poder departir amb joves emprenedors que són el celler. Mariona Vendrell i Albert Rovira van explicar al director general les seves experiències com a joves emprenedors que són en aquests moments al Viver. Van destacar l’avantatge que els suposa poder encetar els seus projectes empresarials en un espai com aquest i en quin estat es troben en aquests moments els seus projectes. Val a dir que els productes elaborats al Viver de Celleristes de Barberà de la Conca estan en aquests moments a les llistes dels millors vins de Catalunya, i han obtingut molt bones qualificacions en els tasts duts a terme per grans experts internacionals.
Posteriorment, el director general es va desplaçar als estudis de Ràdio Montblanc per participar en la gravació del programa Quina colla de maixants, que produeix l’Oficina Jove de la Conca de Barberà. El director va ser rebut pel regidor de Joventut de l’Ajuntament de Montblanc, Jordi Albalat, la regidora de Turisme i Comunicació, Ariadna Ferrer, i el director de Ràdio Montblanc, Josep Ardila. Reig va ser entrevistat pel responsable de l’Oficina Jove de la Conca, Gabriel Serra, i va poder explicar de primera mà tot el que s’està desenvolupant al Govern de la Generalitat per als joves del país.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
