L’Espluga de Francolí reobrirà el Casalet aquest cap de setmana

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Espluga de Francolí reobrirà les portes de l’antic teatre del Casalet aquest cap de setmana. L’Ajuntament de l’Espluga ha donat com a definitiva finalment la data d’inauguració de les reformes que s’han fet. A finals d’octubre ja es va avançar que amb tota probabilitat que el 23 i 24 de novembre es podria reobrir l’equipament amb un cap de setmana ple d’activitats. Tot i que les obres s’han hagut d’accelerar al màxim, finalment els actes començaran dissabte a les 11 del matí amb la reobertura oficial i els parlaments.

A les 12 del migdia s’emetrà en directe el programa L’Escletxa de l’Espluga FM Ràdio, que es farà íntegrament des de l’escenari del Casalet i que parlarà amb diversos espluguins que al llarg de la història han tingut alguna vinculació amb l’equipament. A la tarda, a dos quarts de 7, serà el torn de la reobertura per les activitats infantils amb un espectacle de màgia a càrrec del Mag Fèlix.

Festa de la Música

Diumenge es farà la cloenda dels actes amb una edició especial de la Festa de la Música que estrenarà el Casalet com a nova sala de concerts.

Hi actuaran diversos grups espluguins, l’Orquestra Simfònica Treu-li la Pols al Teu Instrument i els Grallers de l’Espluga.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres