L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, va ser atropellat per una moto a Barcelona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Bon ensurt el que va patir dimecres, dia 20 de novembre, l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, després d’haver estat atropellat per una moto.
Els fets van succeir després de la sessió celebrada al Parlament de Catalunya i li van provocar politraumatismes de diversa consideració, en diferents parts del cos; tenia, especialment, afectada una de les cames, sobre la que li hauria passat la moto implicada.
Josep Andreu va ser traslladat a l’Hospital Clínic de la capital de Catalunya, on, a hores d’ara, restava en observació a la Unitat de Cures Intensives (UCI) i, en el moment de tancar la nostra edició, encara hi estava ingressat i, segons fonts consultades pel nostre setmanari, Andreu en tindrà per força dies fins que pugui ser donat d’alta.
Els metges que tracten l’alcalde montblanquí encara no havien emès cap informe mèdic.
Francesc Benet ha agafat automàticament l’alcaldia accidental.
Els fets van succeir després de la sessió celebrada al Parlament de Catalunya i li van provocar politraumatismes de diversa consideració, en diferents parts del cos; tenia, especialment, afectada una de les cames, sobre la que li hauria passat la moto implicada.
Josep Andreu va ser traslladat a l’Hospital Clínic de la capital de Catalunya, on, a hores d’ara, restava en observació a la Unitat de Cures Intensives (UCI) i, en el moment de tancar la nostra edició, encara hi estava ingressat i, segons fonts consultades pel nostre setmanari, Andreu en tindrà per força dies fins que pugui ser donat d’alta.
Els metges que tracten l’alcalde montblanquí encara no havien emès cap informe mèdic.
Francesc Benet ha agafat automàticament l’alcaldia accidental.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
