El Casalet de l’Espluga de Francolí ha inaugurat les reformes

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Espluga de Francolí ha reobert les portes de l’antic teatre del Casalet aquest cap de setmana. Dissabte, l’alcalde de l’Espluga, David Rovira, va ser l’encarregat d’inaugurar les reformes, el seu primer acte públic després de sis mesos de baixa per un trasplantament de cor.

Rovira va estar acompanyat del president de la Federació Farmacèutica i també del delegat del Govern a Tarragona, Joaquim Nin. En el seu discurs, Nin va assegurar que l’Espluga no tindrà problemes per poder utilitzar l’institut i el Casalet i que s’acabarà entenent amb la Generalitat pel que fa a l’ús d’aquest equipament públic. Amb la inauguració oficial aquest dissabte al matí, es donava el tret de sortida a un cap de setmana ple d’activitats. Per agrair la tasca dels col·lectius i persones que han contribuït a fer possible la reobertura del Casalet, l’Ajuntament ha entregat a tots els col·laboradors una fotografia del teatre en un marc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres