Reunió de presidents de consells comarcals de la demarcació de Tarragona al monestir de Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte, dia 23 de novembre, els presidents dels consells comarcals de la demarcació de Tarragona es van reunir al monestir de Poblet (Vimbodí i Poblet) convocats pel Fòrum Comarcal, òrgan de l’Associació Catalana de Municipis. La finalitat de trobada era analitzar conjuntament la nova llei dels governs locals que està tramitant el Parlament de Catalunya.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
