Reoberta la carretera entre Vilaverd i la Riba

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tot coincidint amb els actes de la Festa Major de la Riba i com a un dels actes més destacats, el passat dissabte dia 30 de novembre i a 2/4 de 12 del migdia arribava el moment de reobrir la carretera entre Vilaverd i la Riba, després de mesos de treballs complicats per retirar les nombroses roques que havien caigut a la calçada; l’asfaltat de nou i la consolidació de la paret muntanyosa que dóna a la carretera tan usada pels veïns de Vilaverd i la Riba.
Així, en el punt precís que a principi de maig van caure roques que van malmetre la carretera de Vilaverd i la Riba, va tenir lloc aquest acte, presidit pel delegat de Govern a Tarragona, Joaquim Nin, el director de Territori i Sostenibilitat de Tarragona, Cèsar Puig, i els alcaldes de la Riba i Vilaverd. Després de la tallada de cinta i parlaments, hi va haver des de l’esmentada carretera fins al Casal Ribetà una cercavila amb animació musical amb la banda Bandtocats.
Així, en el punt precís que a principi de maig van caure roques que van malmetre la carretera de Vilaverd i la Riba, va tenir lloc aquest acte, presidit pel delegat de Govern a Tarragona, Joaquim Nin, el director de Territori i Sostenibilitat de Tarragona, Cèsar Puig, i els alcaldes de la Riba i Vilaverd. Després de la tallada de cinta i parlaments, hi va haver des de l’esmentada carretera fins al Casal Ribetà una cercavila amb animació musical amb la banda Bandtocats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
